تاریخ انتشار : 1398/3/5 16:23:52
پیام تسلیت دکتر شیرزادی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)
کد خبر: 1398-03-0006 ; پیام تسلیت دکتر شیرزادی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)

پیام تسلیت دکتر شیرزادی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع)

مدیرعامل شرکت صبا نفت طی پیامی سالروز شهادت مولای متقیان، امیر المومنین (ع) را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران و به ویژه کارکنان و خانواده های ایشان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صبا نفت، در متن پیام دکتر شیرزادی آمده است:

"سالروز شهادت مولای متقیان، امیر المومنین (ع)، صوت عدالت انسانی که دنیای آن زمان تاب و تحمل عدالت ایشان را نداشت را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران و به ویژه کارکنان و خانواده های ایشان تسلیت می گویم.

ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت فرصتی به وسعت عالم هستی برای مومنان و همه بندگان خداوند ایجاد کرده است تا در این ماه ضیافت الله بیش از پیش بر تهذیب نفس و بازنگری در اعمال و رفتار خود، بر فضیلتها و داشته ها بیفزایند و از کج روی ها و پلشتی ها تبری جویند.

شهادت امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتشان بدون هیچ دلبستگی به لذایذ دنیوی پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بودند و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت شهید شدند.

به راستی علی (ع) این یگانه مرد و همراه روزهای سخت پیامبر اکرم (ص) ، الگو و آینه تمام نمای سبک زندگی اسلامی و انسانی است که هم در زندگی شخصی و هم به عنوان رهبر جامعه عدالت را تمام و کمال معنا و برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و دفاع از حقوق مردم را مقدم بر هر چیزی می دانستند.

مسلما توجه جامعه ما به سیره زندگی شخصی، سیاسی و اجتماعی علی (ع) گمشده ای است که عمل به آن کلید حل بسیاری از مشکلات و نابسامانی هایی امروز ما است؛ مردانگی، افتادگی، آزادگی، دفاع از حقوق افراد جامعه، قانونمداری، توجه ویژه به مستمندان و فقرا، ایستادگی برابر قدرت طلبان انحصارگر و فاسدان، حفظ حرمت و کرامت انسانی، ساده زیستی، کمک به خلق الله، رعایت اخلاق و عدالت در حکومتداری ویژگی های بود که امیر مومنان به زیبایی به آن جامعه عمل پوشاندند.

بار دیگر ضمن آرزوی توفیق برای همه همکاران زحمتکش شرکت، امیدوارم در این روزهای پایانی میهمانی خدا و به ویژه شبهای قدر بتوانیم در فهم و عمل به سیره مولایمان و در جهت ارتقای اخلاق فردی و اجتماعی کوشش داشته باشیم.


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید