تاریخ انتشار : 1399/3/24 16:14:8
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت
کد خبر: 1399-03-0001 ; مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز شنبه 17 خرداد ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

 

 

 

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز شنبه 17 خرداد ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

 

درابتدای این نشست، مدیرعامل شركت مهندسی و ساختمانی صبانفت، در گزارشی ‌اعلام داشت که این شرکت در سال گذشته توانست به دستاوردهای بزرگی در زمینه ساخت و اجرا و فروش دست یابد.

دکترسعیدشیرزادی افزود که در حوزه فروش، شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، توانست فروش  بیش از 400 میلیارد تومانی را محقق سازد که این رقم فروش، در ادوار مختلف از بدو تاسیس تااکنون بی سابقه بوده است.

 

  

 

وی، درتوصیف بیشتر عملکرد این شرکت در زمینه ساخت و اجرا، گفت که این شرکت توانست رکورد ساخت 19 هزار متر مربعی را در سال گذشته برجای گذارد که این عدد ساخت و ساز، هم اززمان تاسیس صبا نفت تا اکنون بی نظیربوده است.

به گفته دکتر شیرزادی، با تلاش همه ارکان این شرکت، پنج طرح بزرگ ساختمانی این شرکت در سال گذشته به اتمام رسید که ازجمله این موارد، می توان به پروژه تجاری پاریز، مسکونی خانه دریا، صدف کیش و اداری و تجاری ملاصدرا و پروژه آرژانتین و پیشرفت مناسب در پروژه شیراز، اشاره کرد.

مدیرعامل شركت مهندسی وساختمانی صبانفت، خبرداد که این شرکت درسال مالی 98 توانسته 170 میلیارد تومان سود خالص محقق سازد.

 

 

دکترشیرزادی افزود: درسال 98 بیش از 20 پرونده مفتوحه حقوقی این شرکت که از سال های قبل ادامه داشته به نتیجه نهایی رسید و 40 میلیارد تومان ازحقوق این شرکت ازمحل پرونده های مورد اشاره، به شرکت بازگشت.

درپایان این نشست، حسابرس قانونی صورتهای مالی شرکت را طبق استانداردهای مالی، مطلوب ارزیابی کرد.

 

 

رئیس مجمع این شرکت نیز با تشکر ازمدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، تاکید کردکه شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رسانده است.

 

 

                 روابط عمومی شرکت صبا نفت

 


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید