تاریخ انتشار : 1398/5/28 14:32:8
پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا نفت به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم
کد خبر: 1398-05-0044 ; پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا نفت به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم

پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا نفت به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم

به گزارش روابط عمومی صبا نفت- دکتر شیرزادی در پیامی فرارسیدن اعیاد سعید قربان ، عید پاکی ها و خلوص بندگی و غدیر خم، عید عدالت و امامت را تبریک گفت.

  

 

 

 

متن این پیام به این شرح است:

 

 

بسم الله النور

همکاران گرامی :

"عید قربان، عید عاشقی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات و پیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام "رهایی از آنچه غیر خدایی است".

این فلسفه الهی را میتوان به خوبی در مناسک حج یافت آنجا که انسان  در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی ورسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند و از شیطان برائت می جوید.

آنان که به عروه الوثقی چنگ می زنند، سعادتمندان حقیقی این دنیا و آخرتند که خویشتن را به جمع اولی الابصار رسانده و روح خویش را حج گذار خانه خدا می کنند.

تقارب این عید الهی با عید امامت و ولایت حلاوتی دو چندان دارد بدون شک عید سعید غدیر، امتداد خط رسالت در آیینه تمام نمای امامت است و روز بشریت و روز پاسداشت انسان کامل است. غدیر تداوم رسالت پیامبر عظیم الشان حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی (ع) است.  غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. عید عدالت و رهبری ، عید انسانیت و کمال است.

اینجانب این اعیاد فرخنده، را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه همکاران محترم شرکت و خانواده محترم ایشان تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون تمامی عزیزان را مسئلت دارم.

 

سعید شیرزادی

مدیر عامل


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید