تاریخ انتشار : 1399/9/9 13:45:14
شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت، کلید طلایی ساختمان ملاصدرا را به شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس تحویل داد
کد خبر: 1399-09-0001 ; شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت،کلید طلایی ساختمان ملاصدرا را به شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس تحویل داد

 

 

شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت،کلید طلایی ساختمان ملاصدرا را به شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس تحویل داد

افتخار دیگری درکارنامه مهندسی وساختمانی صبا نفت در سال جهش تولید ثبت شد

 

شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس، کلید ساختمان اداری تجاری تازه تاسیس خود را در مراسمی رسمی از مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت تحویل گرفت.

مراسم رسمی عقد قرارداد و تحویل کلید ساختمان تازه تاسیس شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس، با حضور مهندس ناصر مالکی، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت و دکتر جعفری فر نماینده مدیرعامل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس، در محل شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت برگزار شد.

شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت، سازنده ساختمان اداری،تجاری واقع در خیابان ملاصدرا است که چندی قبل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس، آن را خریداری کرد.

مهندس ناصر مالکی تصریح کرد: درحوزه فروش، علاوه بر دستیابی به رقم فروش پیش بینی شده در بودجه، خدمات پس از فروش مناسبی هم به متقاضیان خرید املاک از شرکت صبا نفت صورت می گیرد، به نحوی که پس از خرید املاک از شرکت، ارتباط شرکت با مشتریان قطع نشده و مشتریان هرگونه درخواست و خدمات پس از فروشی که نیاز داشته باشند به نحو مقتضی در چارچوب مقررات شرکت در اختیار آنها قرار می گیرد.

در پایان مقرر شد که بعد از اتمام مراحل نهایی، به صورت رسمی این ساختمان تحویل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس، شود.

پروژه ساختمان اداری،تجاری ملاصدرا دارای3.263 مترمربع زیربنای مفید بوده بخشی از آن تجاری و مابقی آن اداری است. این پروژه لوکس دارای 13 طبقه و 97 واحد پارکینگ استاندارد می باشد.

در روند احداث این پروژه مهم ساختمانی، ازمصالح ساختمانی بسیار مرغوبی استفاده شده و طراحی و معماری آن نیز بسیار مدرن، خاص و ویژه است.

شركت مهندسی و ساختمانی صبا نفت، درسال های اخیر، طرح های ساختمانی منحصربه فردی  را طراحی و اجرایی کرده و به مشتریان معتبر خود تحویل داده است.

 

 


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید