تاریخ انتشار : 1398/2/15 16:11:41
گوگل‌مپ بهترین غذای رستوران را پیشنهاد می‌دهد!
کد خبر: 1398-02-0020 ; گوگل‌مپ بهترین غذای رستوران را پیشنهاد می‌دهد!

 

گوگل‌مپ بهترین غذای رستوران را پیشنهاد می‌دهد!

 

گفته می‌شود گوگل به اپلیکیشن نقشه گوگل مپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد از بهترین غذاهای رستوران‌های موردنظر که اطلاعاتشان بر روی نقشه ظاهر می‌شود، مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، گوگل‌مپ بدون شک یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های نقشه‌های جغرافیایی در جهان است که به طور اختصاصی توسط شرکت گوگل توسعه داده شده و به طور پیش فرض در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی قرار گرفته است.

حالا به تازگی گزارش‌های جدیدی در فضای مجازی از سوی گوگل منتشر شده که به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به کاربران این امکان را بدهد تا در صورت انتخاب یک کافه یا رستوران، از بهترین غذای موجود در منوی آن نیز که توسط کاربران و مشتریان دائم آن مکان پیشنهاد داده شده است، مطلع شوند.

 

 

گوگل‌مپ (google maps)  به‌عنوان بزرگترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن مربوط به نمایش نقشه‌های جغرافیایی و اماکن عمومی به طور معمول درباره محل‌های مختلفی که در آن نمایش داده می‌شود، اطلاعات مختلفی نظیر تصاویر، نظرات ثبت شده کاربرانی که از آنجا بازدید کرده‌اند، و همچنین آدرس و شماره تلفن اماکن مختلف نظیر کافه، رستوران و غیره را در اختیار کاربران گوگل‌مپ قرار می‌دهد که حالا قرار است با قابلیت جدیدی که به این پلت‌فرم افزوده می‌شود، کاربران از بهترین غذای سرو و فروخته شده در کافه و رستوران‌های موردنظر نیز آگاه و مطلع شوند.


© روابط عمومی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید