تاریخ انتشار : 1397/4/24 14:52:13
بازگشت طوفان افزایش قیمت به بازار آهن‌آلات
در روزهایی که امید به کاهش قیمت‌ها و بازگشت ثبات به بازار آهن‌آلات بین متقاضیان افزایش یافته بود، روز گذشته بالا رفتن قیمت در ...

آهن‌پرایس- در روزهایی که امید به کاهش قیمت‌ها و بازگشت ثبات به بازار آهن‌آلات بین متقاضیان افزایش یافته بود، روز گذشته بالا رفتن قیمت در بازار میلگرد ها تمام محاسبات را برهم ریخت و متقاضیان باز هم سردرگم برای خرید ماندند.

روز گذشته قیمت میلگرد اجدار درب کارخانه با افزایش مواجه شد. از اواسط هفته گذشته قیمت میلگرد ها ثبات نسبی داشت اما این ثبت قیمتی در روز گذشته پایان یافته و شاهد بازگشت موج افزایش قیمت به این بازار بودیم.

خبر های بازار اهن حاکی از افزایش 50 تومانی قیمت میلگرد اجدار می باشد. قیمت میلگرد آجدار سایز 14 بطور میانگین 50 تومان افزایش یافت. میزان افزایش قیمت در کارخانه ها متفاوت می باشد. بیشترین افزایش قیمت مربوط به کارخانه ظفربناب می باشد که پس از 20 تومان افزایش، قمیت میلگرد خود را 3480 تومان اعلام کرد. کمترین افزایش قیمت هم برای کارخانه امیرکبیر خزر بوده که تنها 20 تومان قیمت های خود را افزایش داده است. در حال حاضر قیمت میلگرد سایز 14 کارخانه امیر کبیر خزر 3320 تومان می باشد.

در این میان شاهد ثبات قیمت های کارخانه بردسیر کرمان بود ه ایم. این کارخانه از اواخر هفته گذشته پس از یکی دو روز کاهش قیمت، نرخ های خود را ثابت اعلام کرد و این ثبات قیمت ها همچنان ادامه دارد. در حال حاضر قیمت میلگرد کارخانه بردسیر کرمان 3355 تومان می باشد.

دیگر کارخانه های تولید کننده از قبیل حسن رود انزلی، بافق یزد و... اعلام قیمت نکرده و روز گذشته فروش خود را بسته اعلام نمودند.

پیش بینی بازار اهن حاکی از ادامه این روند تا یکی دو روز اینده می باشد. با توجه به افزایش قیمت ها در روز گذشته، پیش بینی می شود روند فوق تا دو روز اینده ادامه پیدا کند و پس از آن قیمت ها مجددا به ثبات نسبی دست یابد.

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید