تاریخ انتشار : 1397/2/9 17:32:36
طرح ترافیک و زوج و فرد در روزهای پنجشنبه لغو شد
در اطلاعیه شماره هفت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و ...

در اطلاعیه شماره هفت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

در اطلاعیه شماره ۷ سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: «به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند به دنبال ایجاد برخی ابهامات در خصوص اعمال طرح زوج و فرد در روزهای پنجشنبه، با پیشنهاد شهرداری تهران و تصویب اعضای محترم شورای ترافیک تهران، در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک تهران که صبح امروز با حضور نمایندگان پلیس راهور، وزارت کشور، استانداری تهران و شهرداری تهران برگزار شد، در روزهای پنجشنبه که از شمول طرح ترافیک خارج شده، محدودیت زوج و فرد نیز برای کلیه خودروها برداشته شد. بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه علاوه بر خودروهای پلاک فرد، خودروهای پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج‌وفرد خواهند بود.

همچنین بر اساس مصوبه جدید شورای ترافیک تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک علاوه بر اینکه می‌توانند بدون پرداخت عوارض، یک بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک بار ورود بعد از ساعت ۱۷ عصر داشته باشند، برای برخورداری از این امکان، محدودیتی از بابت زوج یا فرد بودن پلاک خودرو نخواهند داشت. بدین ترتیب در همه روزهای هفته، برای ساکنان محدوده طرح ترافیک، امتیاز مذکور برقرار خواهد بود.»

freebuild

تماس با ما

تماس با ما : 8-88600633-021
ایمیل : info@sabanaft.com

freebuild

آدرس

تهران، میدان شیخ بهایی
خیابان ونک غربی، شماره 172

ما را دنبال کنید